2020. május 11., hétfő

Ezúttal Alföldi Máté térfelén pattogott a labda

A fiatal, bal lábas játékosunk kimondottan jó sebességű Alföldi Máté kapott ezúttal 13+1 olyan kérdést, mely után biztosan többet megtudhatunk a zenei életbe is bátran bekukucskáló labdarúgótól. A nyitott szemekkel élő fiatal a box-világában is jártas, és tudja, hogy sok kis lépésre van szüksége az élet valamennyi területén.



1. Mi a háttérképed a telefonodon?
Jelenleg a naplemente - egy folyó partján.
2. Ki minden idők legjobb bokszolója? Sokan itt Mike Tysont mondanák most a helyembe, viszont a legjobb szerintem Ray Robinson.
3. Kedvenc márkád? Ha a ruhákat nézzük akkor talán a Bershka és a H&M, cipőben rendkívül sokfélét hordok, de a kedvencem a Nike.
4. Életed legnagyobb sikere? Nagy sikereket nem értem el még szerintem, kisebb célokat viszont már teljesítettem. Utánpótlás korosztályokban dobogós csapatokban szerepeltem, a helyi felnőtt alakulatban is bemutatkoztam, továbbá elkészítettem életem első saját zenéit, mellyel egy újabb ajtót nyitottam ki magam előtt.
5. Életed legnehezebb pillanata? Nem volt nagyon nehéz része eddigi életemnek. Olyan volt már, hogy kicsit döcögősen zajlottak a napjaim, különösen, amikor eltörött ujjam miatt kényszerültem pihenni, de a mostani járványhelyzetet is említhetném.
6. Kedvenc film? Az Ír. Szuper film!
7. Mi az álommunkád? Hangmérnöki és vágó munkák végzése, emellett egy utánpótlás csapat vezetése a jövőben.
8. Mi a pályafutásod legemlékezetesebb pillanata? Az első felnőtt bajnoki, amikor pályára léphettem!

9. Melyik tantárgyat kedveled legkevésbé az iskolában?
Nincs ilyen tárgy, szeretem az összeset, hisz érdekesek azért!
10. Ki volt a legnehezebb ellenfeled? Az idei évi Újszilvás ellen mérkőzés. 72 percet töltöttem a pályán, rengeteget futottam, emlékszem a talpam is lila volt.
11. Mi az a három dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre? Mindenképp egy labda, egy tőr és azt hiszem egy repülő (mosolyog).
12. Kedvenc zenész? Eminem.
13. A legfájóbb kritika, amit valaha kaptál? Nem fájt egyik kritika sem, ezek ösztönöztek arra, hogy még többet dolgozzak, és fejlődjek ezáltal.

13+1. Ki a példaképed?
Nincs példaképem, hiszen nm szeretnék olyan lenni, mint más. Viszont minden zenészt és sportolót tisztelek a kitartásukért, és azért amit elértek. Azok a dolgozók, akik éjt nappallá téve dolgoznak még ebben a nehéz időszakban, szintén ki szeretnék emelni.

1 megjegyzés: