2020. május 17., vasárnap

Gál Sándor számára feledhetetlen marad a kupagyőzelem!

Négy éve tartozik klubunkhoz, korábban szerepelt édesapjával is egy csapatban Gál Sándor. Boldogan gondol vissza élete minden részére, és szívesen élné újra. Örökké beleégett az emlékeibe, amikor a Nagykőrös színeiben szerepelt. Hiszi, hogy mindent meg kell próbálni, viszont van amit nagyon nehezen visel el. 




1. Mióta rúgod a labdát?
Amióta az eszemet tudom, mindig is futballoztam.

2. Milyen csapatokban szerepeltél eddig?
Sok csapatban megfordultam, Tápiószentmártonban, Tápiószelén, Tápiógyörgyén, Törtelen és Nagykőrösön magasabb osztályban, de 2016 óta Tápiószőlősön. 

3. Ki a példaképed?
Nincs ilyen személy. 

4. Milyen eredményedre vagy a legbüszkébb?
A Pest Megye Kupa győzelem, még a Nagykőrös játékosaként. 

5. Mi a hobbid?
Szeretek nagyon horgászni. 

6. A világ valaha volt 3 legjobb játékosa?
Zidane, Ronaldo, Messi.

7. Ki a legjobb játékos, akivel valaha játszottál?
Pető Zoltán, aki NB1-NB2-ben szerepelt, majd Nagykőrösön ismerhettük meg egymást. 

8. Mi a kedvenc ételed?
Hamburger.

9. Milyen iskolát végeztél?
CNC programozó vagyok.

10. Mi az életed mottója?
Sosem tudod meg, ha nem próbálod. 

11. Milyen könyvet olvastál utoljára?
Nem szoktam könyvet olvasni nagyon. 

12. Mivel foglalkoznál holnaptól, ha lehetőséged lenne?
Ezt a kérdést passzolnám, boldog vagyok így.

13. Ha újraélhetnéd életed egyik pillanatát, melyik lenne az?
Nem tudok választani, mindent átélném még egyszer! 

13+1. Melyik emberi tulajdonságot viseled a legnehezebben?
Az értetlenkedést, na azt nagyon nem bírom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése