2020. május 12., kedd

Támadó játékosunk, Tószegi István válaszolt kérdéseinkre

A 29 esztendős, többnyire a támadásokért felelős játékos, Tószegi István büszke eddigi eredményeire, de nincs párja a svédországi labdarúgó tornának életében. Mindig is inspirálta őt édesapja munkássága, elkötelezett AC Milan fan! A villámgyors szélsőnk kapott 13+1 kérdést!




1. Mi a háttérképed a telefonodon?
A kedvenc csapatom, az AC Milan címere.
2. Ki minden idők legjobb bokszolója? Mike Tyson - egyértelműen.
3. Kedvenc márkád? Adidas, Puma.
4. Életed legnagyobb sikere? Igazából sokszor érhettem el sikereket, mint a sport, mint a tanulás terén, de kiemelni nem tudnék semmit. Ezt nem csak önmagamnak, hanem szüleim támogatásának is nagyban köszönhetem.
5. Életed legnehezebb pillanata? Volt nehéz pillanatom sokszor, de hála Istennek valamennyi után fel tudtam állni, és továbbmenni.
6. Kedvenc film? Nincs kimondott kedvencem, az akciófilmeket szeretem nagyon.
7. Mi az álommunkád? Nincs ilyen, minden munkában van kihívás és meg kell felelni mindenhol.

8. Mi a pályafutásod legemlékezetesebb pillanata? Az, amikor egy összeválogatott csapattal elutazhattam Svédországba, Göteborg városába az úgy nevezet Gothia Cup-ra. Több, mint 1000 csapat vett rész, és mi a legjobb 32 közé kerültünk. Szever Ákos vagy Lengyel Bélát ki is emelném, akik NB-s szinten futottak be szép karriert.
9. Melyik tantárgyat kedveled legkevésbé az iskolában? Legkevésbé a matematikát kedveltem.
10. Ki volt a legnehezebb ellenfeled?
Volt sok nehéz ellenfelem, játékosként és csapatként is.
11. Mi az a három dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre? Étel, ital és egy repülő.
12. Kedvenc zenész?
AK26. De igazából bármilyen stílust meghallgatok, a rock egyedül amit nehezen nyelek le.
13. A legfájóbb kritika, amit valaha kaptál?
Nem igazán tudok ilyet megemlíteni. Ha volt is, próbáltam építkezni belőle.

13+1. Ki a példaképed?
Édesapám. Az edzői és játékosbéli múltjából adódóan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése